donderdag 15 juni 2017

tick...beep ( jongetjeskaart)

op stempelpapier heb ik 2 kleuren dylusionspray gesprayt.
Deze heel goed laten drogen en daarna wat achtergrond stempels gebruikt.
De mannetjes (haha) zijn van 
Die heb ik op een apart papier gestempeld en uitgeknipt. Deze met zig markers ingekleurd.
Ook heb ik ze op de kaart gestempeld.Daarna heb ik de uitgeknipte erop geplakt.
Tekst is er ook van , op wit papier en uitknippen en opplakken.
Het jongetje waar deze kaart voor is , is gek op deze popjes.
Nog wat met de witte sharpie en de kaart afmatten.
leuke jongenskaart.
groetjes Ballie (Bennarda)................................

5 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden je kaartje Ballie,
    Daar zal hij dan heel blij mee zijn!
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)